dom stänger nu men ingen bryr sig, blir blind när alla lampor lyser

Det är herregud Mars om en vecka. Förstår ni det? Det gör inte jag. Tiden tickar snabbare än någonsin och jag har mer att göra än någonsin även om jag ignorerar det mer än någonsin. Fast det går fan bra med allt det där som ska göras, köpas, fixas, planeras, det gör det. Positiva tankar. Det är sånna man måste fylla gråa Februari med, även om man börjar känna hopp inför våren ute nu. Solen skiner ju för sjutton! Om ca en vecka drar ju jag på kryssning också med några av dem bästa tjejerna, inte dumt det heller (!!!!!).
Jag kommer bli besatt av big brother den här säsongen också, men det gör ingenting. Någon guilty pleasure måste man väl få ha? Ikväll blir det alltså bb, imorgon sovmorgon och pluggpluggplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0