perfect wednesday

Den här eftermiddagen tänkte jag köpa juklappar i vår kära vinter-upplysta stad, men hade glömt kortet hemma så istället åkte jag hem och julpyntade och åt mandariner. Försöker få in lite julstämmning så har bestämt mig för att imorgon ska jag kolla på julkalendern och inom en snar framtid ska jag baka något juligt. Åh vad mysigt och liksom varmt allting är just nu. Sen är det mycket annat roligt som händer också, till exempel att jag och Elliot ska se Magnus Betnér (!!!!) på måndag, jag ska troligen ut med finaste Eleonor i helgen och imorgon ska jag på äventyr i stan med Amy. Livet é gött som man skulle kunna säga om man var den typen av person, istället säger jag att livet är allt bra fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0