welcome to the good life.

Herregud vilken klassisk söndag det här är. Vaknade hemma hos älsklingen med en timmes mindre sömn i bagaget pga att det tydligen blev sommartid idag, vilket iochförsig känns helt wonderful. Vi käkade lite nudlar och sen drog jag iväg på kalas i sann tårtätar-style hemma hos världens bästa Anna. Där blev det mycket skratt och typ hundra olika sorters hembakta kakor, mums.

Nu fick jag nyss värsta söndagsångesten (läs: skolångest) när jag kollade i kalendern. Den är fullproppad och jag har förträngt allt arbete under helgen. Damn, önska mig lycka till med att göra en reklamfilm på 4 dagar. Utöver skolan har jag också fikadater inbokade, träningspass och restaurangbesök, blir en stressig vecka.



Jag vill ha Maj, sol och sitta på en brygga. Och så vill jag hitta tröjan jag har på mig på bilden, den var söt kom jag på nu. Gillar inte att saker försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0