du frågar älskade dom dig ikväll? jag svarar dom älskar mej bara nu, den enda som verkligen älskar mej är du.

Igår hängde jag i kungsan med några fina tjejer, vi dansade till afrikansk musik tills vi nästan smälte bort av värme. Då begav vi oss istället mot rålis där jag träffade både nytt och gammalt folk. Det dansades framför en bil med feta högtalare i bakluckan, det var nog sommarens höjdpunkt hittils. Den bilen borde alltid finnas till hands, så smart. Klockan 1 fick jag sällskap av min fina pojke och vi gick hemåt, vi pratade om vacker musik och delade på en kycklingpizza från seven. Så borde alla kvällar avslutas tycker jag.

Idag har hela dagen spenderats med anna på en gräsmatta i kristineberg. När vi var färdiga med solen åt vi pizza i skuggan på en uteservering och vandrade sen vidare hem till henne där vi spelade in musikvideos, duschade med kläderna på och åt piggelin. Underbar dag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0