nu lever vi på lånad tid

ÄNTLIGEN HEMMA säger jag bara! Efter fem timmars sömn i en riktig säng (!!!) och en dusch så känner jag mig nästan som en människa igen, men bara nästan. Peace and love var både det bästa och det värsta jag någonsin gjort. Artisterna, människorna och själva känslan är svårslaget, men det är också väldigt jobbigt att vara så begränsad, inte kunna duscha och sova när man vill till exempel. Men, fan vad kul vi har haft! Vi har dansat runt i vårt äckliga camp till babylon, spårat på maskinen och fått alldeles för lite sömn, men det gjorde ingenting för att alla var precis lika trötta. Ett minne för livet, utan tvekan. Har skrattat åt hur äckligt allting är och allt har bara varit moist, bubbel och en jävla massa bra musik! OFÖRGLÖMLIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0