"En känsla är bättre än ingen känsla alls, oavsett om den är negativ."

Läste precis en intervjuv med Alexis Weak, och han verkar vara en himla smart kille han.

Vad söker du hos en partner?
Jag vill ha en anledning att anstränga mig. Varför gör man grejer liksom? Det är alltid någon man vill imponera på. Jag jobbar mycket för att jag tycker någon förtjänar det.

En vas som krossas i ett bråk i ett förhållande är inget problem för dig?
Det är väl ingenting jag söker, men det finns betydligt värre saker än lite krossad vas i hallen. Till exempel att inte vilja krossa en vas om du ser henne med en annan kille.


Kommentarer
Postat av: Thowelina

sv; tack så mycket!

2011-01-15 @ 16:08:38
URL: http://thowelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0