aprilsol, sovmornar och torra gator

Den här helgen har varit absolut helt fenomenal. Definitivt min bästa påsk någonsin.
Den började med tacobuffé i baren på Hellströms med vännerna och slutade med att titta på när min älsklingen och hans kompisar spelade fotboll i eftermiddags solen. Däremellan har jag pratat om viktiga saker på en balkong med en riktigt bra kompis, ätit så mycket godis att jag inte vet vart jag ska ta vägen, tittat på The King's Speech, solat i fönstret med svensk musik på i bakgrunden, köpt nya jeans, bakat "hitta på" muffins med världens bästa pojkvän, gömt gula påskägg med guldkant på för en lillebror, provat på att dj:a lite, ritat gubbar på post-it lappar, druckit smultron soda, haft rejäla sommarkänslor hela tiden och gått hem klockan 5 när det redan börjat ljusna ute. Har inte haft en sekund över till att tänka, allt har bara varit aprilsol, sovmornar och torra gator.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0