no matter how many knives we put in each other's backs, we’ll have each other’s backs, 'cause we're that lucky

Jag är galet nog glad för att det är vinter här i lilla Sverige just nu. För det känns, även om det inte alltid är så skönt, så känns det iallafall. Och det är allt jag begär. Inte något mittemellan, antingen ska man pulsera fram i snödrivor med en kall vind som viner i ansiktet eller så ska man ligga och svettas under Juni-solen. There you have it. För jag är nog den enda av mina vänner (nästan då, om man bortser från natalia som är lika positiv som jag) som inte har klagat på dagens snöstorm. Det kan bero på att jag vet, att vad vi än gör så kommer vi ha det såhär om inte värre i flera månader till. Jag kan börja klaga i Februari, då är det okey, inte nu. Det kommer inte försvinna för att man klagar.



och imorgon ska jag fika med dom finaste av vänner. högstadievännerna <3

Kommentarer
Postat av: natta

Man ska ju se på saker från den..där bra sidan.. Hahah.. Snö är ju rätt så fin! När den faller :D

Man får klaga sen ;) pöss på dig min qvinna*!

2010-11-26 @ 00:13:48
URL: http://www.nataliiagiraldo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0