I guess it all leads back to you.

Jag älskar när tisdagar blir underbara med hjälp av lite spontanitet och fina vänner. Och fina vänner, det är precis vad jag har.

Började med att allmänt slappa i Rålis i solen som var varm idag (tack gud för det). Sen blev alla så hungriga, trots att vi fick gratis mat i Rålis av några snälla människor, så vi bestämde att gå till Texas Burger och äta lyxhamburgare. Supergott var det, jag tog chicken wings med någon god sås!





Elliot tog en superstor hamburgare som resten av grabbarna, manligt! Heh, jätte.



Och här har vi söta paret då, som går runt och ser sådär kära ut mest hela tiden. Sånt gillar vi. Finaste vännerna, som sagt.

Nu ska jag nog dra täcket över huvet, så himla trött. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0