jag vill att du flyttar hit till mig. jag vill ha nätterna.

Försökte läsa ut "Innan jag dör" redan igår kväll, men det gick inte. Det var för sorgligt, det gick inte. Men imorse tog jag tag i mig själv och läste. Tårarna bara rann, hela boken har varit så obeskrivligt fin. Så jag rekommenderar alla att läsa den, även om det gör ont.

"Jag önskar att jag hade en pojkvän. Jag önskar att han hängde i garderoben på en galge. När jag än ville skulle jag kunna ta fram honom och så skulle han se på mig sådär som killar gör i filmer, som om jag var vacker. Han skulle inte säga så mycket, men han skulle andas tungt medan han tog av sig skinnjackan och knäppte upp bältet i jeansen. Han skulle ha vita kalsonger och vara så vacker att jag nästan svimmade."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0