happy birthday sis!



Det här är min lillasyster, hon är cool som attan. Låter ironiskt, men jag är stenseriös. Nästan lika cool som mig faktiskt, och då är man cool. Hon är verkligen megabra. Det är så att idag fyller hon tretton år vet ni. Det känns väldigt stort just då ni vet, och jag hoppas hon klarar sig igenom åren på högstadiet lika bra som jag gjorde. Och har riktig kul samtidigt. Det har gått fort alltså. Och du ska veta, hur mycket "fjortis" du än är, hur mycket jag än retar dig så är du alltid min lilla bebis.

Och som man säger, gör ingenting jag inte skulle göra! You get it. Puss på dig, nu är du ett år större.

Kommentarer
Postat av: EEMMAAA

HAHA, cool som attan! ofc man är! (; nejmen tack stora sis! <3

2010-02-19 @ 15:28:34
URL: http://emmafsh.blogg.se/
Postat av: josefin

ÅÅÅÅH GRATTIS COOL EMMA!! :D <3

2010-02-19 @ 23:05:28
URL: http://josefintenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0