mitt år, del ett

I Januari försökte vi mest överleva vintern genom att hänga tillammans så mycket vi kunde, mycket hemma hos Anckers där vi lekte lekar och åt nattmat tillammans.





Jag var nästan jämt med Frida, hon och jag hade så mycket roligt så att jag inte ens kan berätta hälften, det skulle ta för lång tid.



Sen kom Februari och Frida fyllde år, hon hade lokalfest ute i Årsta.







Jag och Anna upplevde en del nattliga äventyr också.



Men det störta som hände i Februari var att jag firade ett helt år med den här killen.











Det var nog den mest perfekta dagen i mitt liv.



Vi åkte lite skridskor också.



I Mars hade Raffe fest, och vi försökte mest dansa och kramas fastän våra hjärtan var frusna av den långa vintern.









Man började trotsa kylan med att bära shorts och tunnare kläder.



Den första April, och påsklovet firades in hos Anna, som också hade fyllt år.





Jag och Frida lagade påskmiddag till våra pojkvänner, och efteråt blev det fest.








Jag firade också valborg hemma hos Elliot med ett gäng söta människor.





I Maj började vårsolen titta fram på riktigt.



Jag och Elliot låg på gräsmattor och fikade nästan hela tiden.





Jag gick på kvälls-promenader med Cassandra och sommaren närmade sig med stormsteg.





På dagarna åt vi glass nere vid kanalen.



Max hade några fester, men det fastnade inte på så många bilder.



Månaden slutade ganska underbart med fest ute på Ekerö hemma hos Gustav som har ungefär det finaste huset i världen.





Jag och Elliot hängde också mycket med dom här finisarna, Fanny och Raffe.



Den 17 Maj har jag beskrivit som den första sommardagen, och den spenderades i kungsan med Frida. Vi hittade på någonting ungefär varje ledig sekund vi hade och jag mötte ofta upp henne vid hennes jobb på BK.


Kommentarer
Postat av: Josefin

olagligt fula bilder på mig kvinnaaaa! :O

2010-12-30 @ 21:38:46
URL: http://hopes.webblogg.se/
Postat av: Frida sjöholm

åh fina du! Har inte hunnit svara på kommentarer och sånt för mamma är ju här nu och vi har inte haft internet hemma. Men jag saknar dig hur mycket som helst. Men jag kommer tillbaka och vi ska skapa hur mycket mer minnen som helst! love you! <3

2010-12-31 @ 22:43:34
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0