you had me at hello

Skönt det ska bli med helg imorrn. Även om veckan gått fort behövs det verkligen.
Ikväll har jag bara legat i sängen med älskling känns det som, och det är ju faktiskt dom allra bästa kvällarna, så jag klagar inte. Förutom när han bara vill kolla på Scrubs och sånt där jag tycker är väldigt tråkigt.
Men nu ska jag sluta klaga och hoppa i säng, jag har ju trots allt världens bästa famn att krypa ner i.

Everyone wants to be your sun, but not me. I want to be your moon so I can light up your darkest moments when your sun isn’t around.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

svar: åh sånna kommentarer gör mig så glad. tack tack tack!

2009-11-06 @ 10:13:04
URL: http://maddemodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0