vet du vilket pris jag fick betala för dig och mig? vilket pris som helst betalar jag igen.

Så har man överlevt ännu en måndag. Vaknade hemma hos bubbi och drack morgonkaffe. Igår hade vi nämligen mys söndag med solsidan & paranormal activity. I helgen var det ännu en middagsbjudning på schemat, samt en spelkväll hemma hos en killkompis och en utgång, Biljardpalatset blev det. Mycket på gång nu, och om en vecka är min första universitets-kurs slut. Har skrattat mig igenom en grupparbetsuppgift idag (gjorde en film-poster) iförsig, så något positivt med skolan är det ju alltid.
 
Nu ska jag vänta på Johanna som kommer hit med kanelbullar, sen sova gott och överleva ännu en skoldag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0