Every sky was your own kind of blue.

Jag ska berätta om en människa jag tycker om. Han skrattar högt och ofta, det där skrattet får mig alltid att le, och han älskar hiphop, speciellt Eminem. Han kan sjunga varenda rad i hans låtar med inlevelse. Han älskar att ligga sked och lukta på mitt hår, och hans min när han ser ett tvprogram han gillar är oslagbar. För att inte nämna uttrycket han får i ansiktet när han ser på mig. Han spelar in en speciell alarmsignal till mig så att jag ska känna mig gladare när jag vaknar på morgonen, för han vet hur jag kan vara. Han äter mycket frukost, precis som jag också älskar att göra. Har alltid ansett att det mysigaste som finns är att sitta vid frukostbordet mittemot en person med tända ljus, och nu har jag hittat någon som delar den uppfattningen. En fridfull morgon innan en stressig dag liksom. Han minns saker jag sagt och gjort, ofta ordagrant och bättre än vad jag minns dem. Han gör spotifylistor till mig och vill alltid att jag ska må bra. Mår jag dåligt föröker han snabbt ta reda på vad felet är och lösa det. Han är också den ärligaste personen jag någonsin träffat, han säger hellre som det är och sårar än att ljuga eller vara tyst. Han är den mest målmedvetna personen jag vet, har han bestämt sig för något så genomför han det.
 
Han tittar på mig i kön i mataffären och lutar sig närmare, "jag har inte fått pussa dig ordentligt idag". Han är helt enkelt så jävla duktig på att få mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0