But live girl, have some fun girl, we'll be fine.

Tänkte författa ett litet blogginlägg. Jahapp, då var jag där igen. Pluggveckan. Alla veckor innehåller plugg, men vissa mer än andra. Kurs-slut om 2 veckor. Livet som student har dock varit riktigt chill på sista tiden. I fredags blev det spontanutgång med Frida, Oxid stod på schemat. Rosévin (eller nja, snarare all möjlig dricka du kan tänka dig) & lite dans. Alltid lika kul med den tjejen. Fyra års vänskap har vi nu, kom vi på också.
 
Nu sitter jag i pyjamas och väntar på att mitt hjärta ska komma hit. Har spenderat mycket tid med honom, men det kan aldrig bli för mycket. Saknar honom så fort han inte är nära mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0