-

Hej b-loggen. Sommardagarna bara rullar på, jag sover till 11 varje dag, låter vädret avgöra vad jag ska hitta på under dagen. Bokade en resa till Gotland här om dagen också, med finaste Frida! Den 27de drar vi iväg och gör Visby osäkert. På lördag kommer Cassie hem också, vilket ska bli underbart, behöver henne här känner jag. För lite stabilitet utan henne i mitt liv.  Igår var jag liksom på bio och gick därifrån efter halva filmen, hur normalt är det? Helgen bestod av två kvällar i rad på göta källare. Men jag känner att den här sommaren är till för att vara lite ung & dum. 
 
Nu ska jag fortsätta pilla bort mitt avskavda nagellack och snart gå ut för promenad/stan/shopping/fika med Johanna. Life's good, and simple. 

Kommentarer
Postat av: Swaggie

HAHAHA, underbart Linn! Vilken film var det? ;)

2012-07-11 @ 09:57:33
URL: http://Matilda.wordpress.com
Postat av: SWAGGIE

min mobil ville visst inte få min bloggadress rätt, så rude :(

2012-07-12 @ 21:15:28
URL: http://maxtildas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0