'Cause of you, I forgot the smart ways to lie. Because of you, I'm running out of reasons to cry

I helgen blev det barrunda då jag stötte ihop med en del oväntade människor, två brudar från klassen, gamla spångagänget och älskade Bella! Saknar den tjejen grovt mycket alltså. Låter som en nörd right now, men ursäkten är att jag är rätt trött. Igår stod finmiddag på vårt schema och vi pulsade dit i snön, åt gudomligt god kyckling och planerade lite inför nyår. Gott vin och goda blåbärsdrinkar fick vi också. Kvällen slutade med kramkalas och spöksnack ute på en nybyggd veranda, och jag har sällan varit med om så bra stämning. Idag har helgen rundats av med två glöggpartyn, ett hos Madde, jättetrevligt och välorganiserat, och ett i sängen med baby framför Jake Gyllenhaal film! Perfekt säger jag bara. Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0