I BELIEVE YOUR MOST ATTRACTIVE FEATURES ARE YOUR HEART AND SOUL.

Den här söndagen har jag halvsovit mig igenom framför prison break, jag har gått barbent för sista gången och köpt en blå blomma till mamma, bara för att liksom.
Det var en trevlig kväll hos Ebba igår, vi sprang upp och ner i trappor och ut och in från altanen, inte stilla en sekund. Vi satt i varandras knän på uteplatsen, galen-dansade till ge mig arsenik och åt ostbågar på övervåningen. Pratade och pussades barfota i blött gräs och myste på en stor madrass medans vi diskuterade seriösa saker. Det var gästlista och "kokain" i köket, nice alltså.

Och idag vaknade jag av att han pussade mig på pannan. Kan inte vakna bättre, det går inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0