inmurad i din betong vägg

Bilder med mina finaste tagna i veckan. Åh vad vi har mycket att prata om och åh vad jag tycker om dom. Igårkväll var jag på swedenhof ett tag med cassandra och kalina, trevligt men eftersom jag var så otagg så blev det tidig hemgång. Gick hem till min bästa pojkvän som jag också spenderade hela dagen med idag, hur mysigt som helst. Vi åt nudlar, tittade på the city repriser (jag gjorde) och var allmänt lata. Sen var jag snäll flickvän som lånade honom pengar till krogen ikväll som jag själv bangade på. Var tvungen att vila ut en av helgdagarna kände jag, och ett bra beslut var det. Har hittills tittat matt damon film i soffan med familjen och nu blir det mys i min säng hela kvällen och natten. Inte helt fel vänner, inte helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0