om jag ger dig mina tårar, men är stark när du är svag, om jag är säker på mig själv, men aldrig är för självgod

Åh vilken fin helg jag hade. I lördags drack jag grön bål ute på en bakgård, sen satt jag i en källarlokal med fint folk och åt oxfilé och drack rosé, mycket bättre kan man ju inte ha det. Det var fina Cassandras 18 års fest och det öppnades presenter, spelades pingis och pratades festivaler. Hon är allt bra underbar den tjejen. Sen somnade vi gott i hennes säng hon och jag, vi sov ut så länge vi kunde och åt en härlig brunch beståendes av vitlöksräkor, nudelsallad och mycket annat gott. Mums på den dagen säger jag bara.

Idag var det back to reality som gällde, jag har cyklat runt i solen, kirrat mvg i mediaproduktion och ätit thaimat. Låter ju inte farligt alls, men imorgon blir det värre. Trots det underbara vädret (termometern visade 33 grader i solen idag) så blir det upp och iväg till skolan klockan åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0