Dunkande hjärtan klockan kvart över fem

Gud vad jag är trött på att träna och plugga, det är helt otroligt. Speciellt det sistnämnda. Kunde aldrig tänka mig att tvåan skulle vara såhär jobbig, aldrig.
Men idag fick jag äntligen fika på "det lilla cafeet på söder" där jag och Frida planerade helgen + min studiedag på torsdag (tack tack tack för den) över en kopp kaffe, så jag är trots hemtentor och egna lektioner rätt så glad. Nu springer jag iväg på den där helvetes spinningen och sen ska jag nog försöka sova tidigt. Jag vill ha minst tre månaders helg och små lyckorus på en filt i parken.


Kommentarer
Postat av: Frida sjöholm

jag är alldeles för glad över att vara hemma tillsammans med dig igen. kaffe , cigg & lite svenskt väder är väldigt mysigt om man får dela det tillsammans med en så bra vän som dig linn!

2011-05-25 @ 08:52:00
URL: http://sjoholms.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorgon:D

2011-05-25 @ 09:05:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0