SCIENCE AND PROGRESS DO NOT SPEAK AS LOUD AS MY HEART.

Jag försvann ut till landet i två nätter för att fira midsommar på traditionellt sätt efter att ha spenderat en regning natt hemma hos älsklingen. Nu borde det inte regna på flera veckor tycker jag, så mycket regn som det redan har kommit. På landet åt jag jordgubbar med glass och fick världes chock när jag mötte Johannes och Jessica vid midsommarstången, hade ingen aning om att han också har landställe ute i lilla Herresta. Visste inte att någon kände till den lilla hålan. Men mysigt blev det iallafall, fick bliskjuts till dansbanan där de blev några danser med lillkusinen.

Nu är jag hemma och allt jag har i huvudet är vad man behöver ha med sig för att klara fem nätter i tält. Det kommer bli helvetes jobbigt kan jag gissa, men samtidigt det roligaste någonsin. Jag har nyss klippt sönder ett par jeansshorts och proppat necessären så full att den nästan spricker. I övermorgon bär det av. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0