Love is just a history that they may prove, and when you're gone I'll tell them my religion's you

Nämen titta vad tidigt man kan vara uppe en sommarlovsmorgon! Vaknade av mig själv vid 9, inte illa. Nu har jag hela dagen ledig framför mig, tänkte köpa lite lunch och lägga mig på gården och sola. Först ska jag nog se klart en film jag började med igår och fundera lite på min pack-lista till peace & love, det närmar sig med stormsteg. Om två veckor är vi där.

I söndags hängde jag med Frida och lite annat folk i rålis, det blåste men vi försökte vara glada ändå. Sen träffade vi några turister i skateparken som vi hängde med och även träffade igårkväll på en liten fika. Alltid roligt med nya människor och nya upplevelser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0