Music's the reason why I know time still exists

Jag vill ha fredag nununu. Vill träffa honom vill mysa i hans famn. Jag dör av längtan. Annars leker jag med HTCn jag hämtade ut idag och tittar på gamla bilder, funderar på att gå ut och plocka några gröna, söta äpplen. Mer avancerad än så blir nog inte kvällen. Men sommar alltså, idag gick jag upp halv elva, gick upp på berget framför mitt hus och låg i solen och läste. Mer avslappnad än så kan man nog inte bli. Ikväll såg jag Svinalängorna också, riktigt obehaglig film. Som mamma sa, "man blir lite illamående efter den", och det är sant. Alkoholism, familjeproblem och sånt är värre än vilken skräckfilm som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0