I’m terrified of thunderstorms, but I love dancing in the rain

Man blir faktiskt lite uttråkad av att vara ledig hela tiden. Det är så mycket man borde kunde skulle göra dom här semesterveckorna, men så lite man faktiskt tar itu med. Men idag blev jag kompis med killen i videoaffären, han tog fram tarotkort och började spå mig, sen erbjöd han mig jobb och grejer, så just nu är jag ganska så glad.

I helgen ska jag dansa med mina vänner iallfall, och det är ju som ett nytt litet äventyr varje gång. Imorgon ska jag njuta av sveriges förvånansvärt varma sol och gå runt barbent i kristineberg, gud vad jag längtar. Att det är just den 6 juli tar andan ur mig.



och nu skrattar vi lite åt den här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0