vinter

det är fortfarande lika mycket kaos i huvudet. men igår tog jag och natalia oss i kragen och drog iväg i världens snöstorm till eriksdalsbadet. vi satt i bubbelpoolen och snackade skit, bastade och hade vattenkrig, väldigt värd dag. sen satt vi på mcdonalds och avslöjade lite hemligheter för varandra, hon är så lätt att prata med den människan, och hon förstår mig. är så glad att hon finns alltså.

nu sitter jag här och har panik för att jag inte har något att göra ikväll. och snart börjar skolan. matte-ångesten kommer smått krypande. men den är ingenting jämfört med annan ångest jag känner just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mee liike hemligheter ;)

du är oxå lätt att prata med sötnos <3

2011-01-14 @ 23:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0