i like it when you do that stuff to me

Hej, imorgon är det helg och jag vet inte riktigt vad jag håller på med. Jag läser horoskop som säger att jag har en relation för att upfylla mitt eget ego (vilket kanske stämmer en aning), dricker mycket kaffe, letar efter träningspass med mina favoritledare och kan bara inte förstå att det är fredag imorgon. Det här måste vara den veckan som gått snabbast i hela mitt liv. Det känns som det var någon timme sen jag vaknade upp till ett soligt stockholm på lördagsmorgonen av att Josefin smög in i mitt rum och hämtade nässprej. Och nu är den snart här igen, lördagsmorgonen. Gudars vad livet rusar på, i rätt riktning får vi hoppas. Jag kom iallafall på mig själv med att vara lycklig lottad idag, jag har vänner. Vänner som smsar för att ta en promenad och vänner som pratar med mig på bussen och faktiskt bryr sig.

Nu: SÄNGEN. Ska sova big time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0