You make me feel like I could touch the planets, you want the moon, girl watch me grab it

Big plans for the weekend. Eller, stressiga planer iallafall just nu. Har mycket att köpa, fixa och packa.
Idag var jag på min vän Annas fina teateruppspel i Höglandsskolan, dom hade gjort en version av high school musical som var helt awesome.
Innan dess åkte jag skridskor med klassen som faktiskt är himla fin. Det kändes som någon slags film, eller iallafall som en klassresa, alla åkte runt, hjälpte varandra och berömmde varandra i snön som föll lite sådär fint över Stockholm. Sen har jag också ätit hamburgare x 2.

Kort sagt: Fin och hektisk dag.
Nu: Dusch och Big Brother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0