vi är bättre än grå

Igårkväll blev lyckat. Jag kan inte släppa hur mycket jag älskar känslan av att sitta på en buss med massa kompisar en lördagskväll och bara ha hopp i kroppen, hopp om en rolig kväll. Ingenting annat spelar någon roll, jag älskar hur den känslan ibland får ta över och man får strunta i vardagen.
Kvällen i korthet kan beskrivas som peter pan, barbra streisand och lekar på golvet på en övervåning.

Idag har jag och C softat hemma hos henne, tittat på film och nyss var det mitt älskade solsidan. Det är som ett beroende, vill bara se mer och mer. Längtar redan tills nästa söndag.

Imorgon ska jag kämpa mig igenom ännu en måndag, 10 skoldagar kvar bara, sen en vecka i frihet - lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0