koffeinet verkar aldrig gå ur blodet. precis som du.

jag tänkte på en grej. det finns så många underbara människor därute som man går miste om, som man träffar alldeles för sällan. vissa träffar man kanske inte alls, inte någonsin. man tar alldeles för få chanser till att hänga med trevligt folk och bara chilla. och egentligen borde jag gjort så mycket mer än att sitta inne på mitt rum och äta lösviktsgodis idag, men jag tänker alltid att "det har jag tid för i sommar". jag skyller allting jag gör fel på den här himla vintern och det här gråa landet. men jag ska nog sluta bygga upp förväntningarna på sommaren, för just nu är dom skyhöga. då kan man bara bli besviken.

ikväll blir det Due Date med cassisnuffen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0