Ibland är en lögn det finaste man har.

Sitter i skolan, har håltimme då alla andra plågas med matte c. Om en halvtimme slutar dom äntligen så vi kan gå och äta, ha några timmars Grafisk Kommunikation och sen ska jag sätta mig på tbanan hem till Cassandra som har bakat någon slags tårta jag ska få smaka på. Hon är allt bra söt hon.

mina vardagar är så otroligt roliga alltså. not.
men man får uppskatta småsakerna, som att det är väldigt fint väder idag, några plusgrader och solen gick upp redan vid halv åtta när jag gick upp ur sängen. sen drack jag kaffe till frukost med mig själv i köket, ganska harmonisk stund det där. och jag hatar verkligen inte vintern dagar som denna, det är härligt att få sitta på en tunnelbana i kappa och halsduk och läsa metro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0