You shook me all night long

Mysig rolig härlig helg alltså. Igår förade vi på hellis, sen vidare till laroy en sväng och drack dyra drinkar tills vi tröttnade och drog till slutstationen för kvällen, soft bar. Träffade fina personer jag inte träffat på allt för länge och dansade sen i flera timmar med två tjejer jag aldrig träffat förut men som var astrevliga + elliot och max. Jäklar vad kul vi hade! Allt från gammla godingar som magnus uggla (kung i baren!!!) och grease till veronica maggio spelades. Jag och elliot fortsatte lyssna på uggla hela kvällen, somnade i princip sjungandes på "trubaduren".

Det roliga slutade inte där, utan idag var jag på kalas/glögg kväll hos pojkvännen, vi grattade hans lillebror och åt muffins med glasyr. Ikväll var det "så mycket bättre" och laleh är verkligen så mycket bättre. Alla var grymma den här säsongen faktiskt. Nu äre streight to bed kan jag lova, sömn tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0