JAG ÄR KÄR I EN ÄNGEL, HAN SER RAKT IGENOM MIG

Update om vad jag gjort på senaste tiden nu då. Igår var jag ute en snabbis med Anna, Emily och Katta på en krog vid bp, apmysigt. Mötte sen upp älsklingen vid fridhemsplan och begav oss hem till mig för nattnudlar, helt okey sätt att avsluta kvällen på alltså.

Idag har jag umgåtts med världens finaste Josefin, suttit på några olika ställen med några olika personer och bara tagit det lugnt. Man måste ju spara på krutet tills nyår om två dagar!

Och gud vad jag får frågan, "hur är det att vara tillsammans i tre år? hur går det till?", men jag har inget svar. Dom som har upplevt ett långt förhållande vet, att funkar det så funkar det. Det är inte svårare än så. Jag klarar mig inte utan honom och längtar alltid alltid tills nästa gång vi träffas. Han är fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0