stories on our skin and ghosts in our hearts.

Herregud vilken lugn helg jag haft, välbehövligt, första gången på länge jag stannade hemma både fredag och lördag.
I lördagsmorse vaknade jag tidigt, gick ut för att ta en springrunda men det blåste för mycket så jag gick in tillbaka till soffan och åt lite gräddmandlar istället (galet gott). Sen fördrev jag tid här hemma tills jag mötte upp älskling och hyrde film vid åtta tiden, "The Other Guys" hette den, rolig, även om vi inte såg klart den av någon anledning. Till det åt vi jordgubbar och chips, mums. Sen tog vi en nattpromenad, och idag har vi spenderat hela förmiddagen i mitt köksfönster, med söder te och glass stod vi och tittade på när småbarn spelade fotboll. Underbart.
Sen ringde mina fina flickor Anna och Josefin och bad mig komma ut och leka, då satt vi först på en solvarm trappa i någon timme innan vi åkte in till stan för att sitta på en annan trappa och äta popcorn och lyssna på Bob Marley. Det var söndagsmarknad och helt underbart väder och mycket folk ute.



sommar & peace and love känns inte alls långt borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0