Leave me with some kind of proof it's not a dream

Blir så trött på mig själv ibland. Har lyckats tappa bort ett USB-minne med just det, massa minnen på. Blir ledsen bara av att tänka på det, och hur kan folket i skolan vara så egoistiska att de inte lämnar in det?
Jag fattar inte. Var bara tvungen att få ut det här någonstans.


Igår tillbringades första lovkvällen med grabbarna i en lägenhet på söder.
Vi tittade på begåvade gitarrister på youtube, satt i varandras knän på balkongen och pussades i sovrum utan fönster. Galet värre alltså.

Idag har mest bestått av lyckorus över att det är så himla fint väder just nu, det var över 15 grader och jag passade på att sola imorse på balkongen på trettonde våningen med lite skön musik i bakgrunden, medans de andra satt inne och kollade på Pokémon. Trevligt värre. Sen blev det sallad ute med familjen och jag skuttade Roslagsgatan fram när jag gick i eftermiddags solen mot fyrans buss.

Jag kom nyss hem från bion, såg Scream 4 med sötaste Cassandra och Jennifer. Den var som jag trodde, blodig och komisk, men med massa hoppa till moments. Riktigt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0