When the leaves burn, summer ends.

Gud vad jag blev helt extremt jättesugen på att se OC helt plötsligt. Kärleken till den serien är någonting killar aldrig kommer förstå, de kommer aldrig förstå hur vi kan tycka Seths nördiga personlighet är så underbar eller hur Ryans blyghet swep us of our feets. Man lär verkligen känna karaktärerna under serien, och det är det bästa jag sett någonsin tror jag. Det bara är så, och jag vet att många håller med mig.
Man sitter helt fängslad under alla fyra säsonger, det är mer än en bara någon serie.




Kommentarer
Postat av: frida sjöholm

åh. blev helt sugen på att titta på oc nu. har bara 1: säsongen på datorn så nu får jag ladda ner resten. var alldeles för länge sen jag såg dom. <3

2010-09-30 @ 05:28:52
URL: http://sjoholms.blogg.se/
Postat av: matilda

du har så rätt, min vän! <3 världens bästa serie, helt klart :']

2010-09-30 @ 15:02:23
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0