visst händer det att jag tänker på dig ibland.

Idag lyssnar jag på Robyns nya skiva och tittar på Idol, precis som alla andra svenskar. Och så längtar jag jättemycket till helgen, känns som det kommer bli en bra en.

Här kommer lite bilder ni kanske inte sett från min Sommar 2010. En riktigt fin sommar var det faktiskt, som man säger om det mesta när man ser tillbaka på det en tid efteråt. Det är underligt, att det alltid är så.



fina spanien



cykeltur i norrland



fredhäll. där hängde vi mycket, fick gå långa bergspromenader för att hitta någon ledig plats att smälta i solen på



frida och anna på badbergen i nockeby



elliots utsikt



nakenbad i raffes pool (killarna då, haha). mina finisar fanny och frida



glass i stora lass



innan det hade blivit sommar på riktigt hängde vi varje eftermiddag i rålis och njöt av de första solstrålarna. take me back



första pizzan i spanien, äcklig som attans. men här är bella iaf



sola i parken vid mitt hus



rålis så många kvällar, alla lika fina. här grillas det marshmellows med felicia och josefin + annat trevligt folk



mitt första dopp i brunnsviken, en av de allra finaste kvällarna på hela sommaren. vi badade en lång stund, jag elliot och emma. det var helt vindstilla och solen sken



massa nattmat på mcdonalds när solen redan gått upp



pannkakor med allt på, här är fanny



jag och bella var på äventyr ända ute i älvsjö. härlig kväll



många besök till Ica Maxi på kvällarna har det blivit också

jag saknar dethär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0