more than words could ever say.

Idag var en bra dag. Var i skolan, chilligaste dagen någonsin, skrev klart uppsatsen. Vilken tyngd som lyfter från axlarna alltså. Sen tog jag en sväng i stan, fick med mig ett bälte, ett fint armband och ett par trosor hem.

Sen gick jag runt i mitt kvarter ett tag och bara andades. Jag tog av mig koftan och gick i linne, solen värmde så pass mycket. När det inte blåste var det inte ett dugg kallt, och gud vad jag njöt. Kändes inte som samma dag då jag gått till skolan i 2 grader på morgonen.

Senblev det middag med syrran, vi var ensamma hemma. Chicken nuggets och ris med massa såser, yummie. Nu har älskling kommit och vi har lite pluggstund ska snart sova, det är helg på g ju, måste vara utvilad!


nya skoooooooor!


solen sken så fint


det var lite sommrigt fortfarande


dinner time!

Kommentarer
Postat av: Josefin

GAAALLEEEET SNYGGA SKOR!!! :D

2010-09-30 @ 22:36:29
URL: http://josefintenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0