I'm not the girl you think I am.

Det blev hemmakväll igår med Cassandra. Tittade lite skräckfilm och snackade skit långt in på natten. Sen somnade vi gott i min säng, alltid trevligt med sovsällskap. Man tänker för mycket när man är själv.
Vi tittade också igenom massa gamla foton på min dator, minnen som man liksom glömt bort. Hur jäkla kul jag hade  under min högstadietid. Visst, jag romantiserar säkert såhär i efterhand men gudars var roligt vi hade, hur enkelt allting var.

Idag har jag mycket att göra, lite plugg, träning och titta på Remember Me som ska lämnas tillbaka imorgon. Ha det fint vänner.

jag och elliot muppar oss på burger king mitt i natten förra helgen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0