varm latte, prinsen av egypten och duggregn.

Idag var bättre. Jo, det var det faktiskt. Mamma vann en ny lott på sin triss, alltid nått. Och vi kollade på Prinsen Av Egypten på historian, jättefin film ju. Sen fick jag spontansamtal från anna som hade blivit utelåst och ville ses på en fika, och det bangar man ju inte på. När jag väl gick hem blåste det och regnade utav bara den men det gjorde mig inte så mycket. Kanske var det den varma latten jag druckit som värmde magen, eller kanske var det känslan av att ha träffa en gammal vän och lättat på hjärtat lite. Jag gissar på det senaste. För är det inte det bästa som finns, att kunna prata flera år gamla minnen med en kompis som vet vad man tänker på innan man knappt hunnit säga det själv? Det tycker jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0