tell me we could have it all.

För tre månader sedan ungefär var jag i Spanien med fina människor. Det var typ 40 grader varje dag, vi solade badade och bara njöt av livet. Och herregud vad långt borta det känns nu. Mycker har förändrats på några månader. Sommaren är inte längre med oss, och jag tänker inte ens börja tänka på det för då blir jag bara deppig. Nu är det dags att lägga mig tror jag, är så trött att jag glömde tända lampan när jag skulle på toa. Jag gick in, stängde och låste, kom sen på att det var mörkt. Jahapp, sen så glömde jag glas när jag dukade också, dukig chey. Och det är väldigt jobbigt att skriva det här. Min hals sammarbetar inte heller och jag har världens hosta. Får se hur det är imorgon. Godnatt, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0