paperweight on my back.

Igårkväll var jag riktigt glad, gladare än på länge. Så jag slängde på mig klackarna för att dra ut och träffa gänget. Allting kändes bara helt perfekt, och att vi precis missade bussen vid Brommaplan gjorde mig inte det minsta. Där mötte vi istället upp alla och åkte tillsammans ut till Jacobs fina hus på Ekerö. Det blev självklart allsång & sittdans längst bak i bussen, det är så vi gör det liksom.
Jag känner mig bara så himla tacksam för att jag har träffat dessa fina människor som säger så fina saker och som drar med en ut på dansgolvet utan att tänka på morgondagen. För allt blir ju bara så mycket bättre om man lever i nuet, och det gjorde vi igår. Sen somnade jag gott i min säng med fina Natalia.








Kommentarer
Postat av: Nata

GAL1.. mysigaast att sova med dig min qvinna <3

2010-10-25 @ 12:52:39
URL: http://www.naataliasworld.blgspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0