för jag skrattar idag.

Härligt spenderad eftermiddag med fina vänner och mycket skratt. Gick runt på stan tills vi fick så ont i benen och så kalla fingrar så att det gjorde ont. Vi har ett roligt projekt i Engelskan faktiskt, göra en guide för utlänningar om Sverige. Vi valde att göra en om Stockholms mode bland tonåringar och gick därför runt och filmade folks olika stilar. De flesta var så snälla och söta och poserade blygt, men fint framför kameran. Cred till stockholmskidsen alltså.

Ikväll ska jag vara hemma, titta på Idol och sova. Det är allt min kropp tillåter just nu. Nya tag imorgon.





här är lite fina kläder jag gärna skulle vilja lägga beslag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0