a song for your heart

Idag var en bra dag, jag har verkligen fått ut något av den.
Har nästan säkert skaffat mig ett extrajobb på pizzerian bredvid mig, avklarat både matteprov (det kändes tamejfan inte allt för dåligt heller), flera andra skoluppgifter och på samma gång blivit hårmodell för Schwarzkoft. Låter mer exklusivt än vad det egentligen är, men på söndag ska dom iallafall fixa mitt hår på något sätt. Sen har jag hjälpt lillasyster skriva en historia om gigantiska grodor och rosa sockervadd också.
Jag är nog ganska så glad.



You're in the car on the way to the movies
And you're mortified your mama's dropping you off
At 14, there's just so much you can't do
And you can't wait to move out
Someday and call your own shots

But don't make her drop you off around the block
Remember she's getting older too
And don't lose the way that you dance around in your PJs getting ready for school

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fan va nice gumman! :D Men för jobbet så småhatar jag dig för att du ansträngde dig och jag gör fortfarande ingenting åt skiten, höhö :P

2010-11-17 @ 22:17:43
Postat av: Frida sjöholm

shit linn. du är grym! räknar med minst en god pizza gjord av dig när jag kommer hem sen ? ;) puss!! <3

2010-11-18 @ 02:43:36
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0