-

"Jag trodde att kärleken var såsom en berättelse i Bibeln, som jag sov med som liten. Jag trodde att kärleken var någonting religiöst, liksom jag , och någonting gudomligt och fyllt med mening. Jag trodde att kärleken var som en vackert inslagen present, som när den äntligen kom som ett brev på posten, var någonting man packade upp under förtjusta utrop. Jag har väntat så länge att alla platser, alla tider, alla tänkbara tillvägagångssätt redan var använda. Sålunda kom kärleken bakifrån och slog sina knän under mina så att jag föll under smärtan, genom smärtan. Du."

Från boken "Älskade Du" av Barbara Voors
Så fint så man får gåshud.

Kommentarer
Postat av: n.

svar - tack linn! KRAMAR!!

2010-11-18 @ 10:53:16
URL: http://alltfinnskvar.blogg.se/
Postat av: Frida sjöholm

haha ja men linn. I början kommer du få typ servera osv . men sen så måste du utvecklas och allt. och då kommer du bli typ värsta pizza mästaren! och du har 9 månader på dig. kom ihåg det. sen när jag kommer så kan du ju både göra pizzan OCH servera mig, haha fast inte ta betalt eftersom det är jag ;) . puss på dig gumman. saknar dig! <3

2010-11-18 @ 18:11:49
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0