I would rather be with you.

En väldigt onödig skoldag idag, allt jag gör är längtar härifrån. Känner inte riktigt att jag har någonting jag behöver ta tag i just nu, och det stör mig. Jag vill ju ha massa saker att fixa med, få klara och lämna in dom.
 
Sitter just nu i matsalen med Nati och lyssnar på när våran söta mattant panikar över maten. Så gulligt.





Det här har jag på mig.
Det underbara elefanthalsbandet är en present från Cassandra som blivit lite bortglömt tills jag hittade det i en låda igår. Älskar sånna små överasskningar.

Och jag är glad, för det är fredag, means bästa dagen och kvällen på veckan. Och jag har planer. Stora planer, som bästa Bella sa. Det blir att fira henne, hon är ju trots allt 17 stora år nu! Grattis tjejen.

Kommentarer
Postat av: ECVADOR

gillar halsbandet

2010-05-07 @ 11:52:43
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0