om mig och baby

Vad heter ni? Linn och Elliot
Vart/Hur träffades ni? Vi gick i samma skola och träffades på någon fest de första gångerna, men hade pratat länge på internet innan.
Hur länge har ni varit tillsammans? Ett år och en månad.
Bor ni ihop? Nej, men det känns som det. Är nästan alltid tillsammans.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, hemma hos mig i sängen.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han, hos Anna förra våren. Jag blev överlycklig.
Vem är äldst? Han, fem dagar äldre. Hah!
Stjärntecken är ni? Båda är Jungfrun.
Håller ni i handen på stan? Ja, såklart.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, i ungefär ett halvår. Men vi träffades inte så mycket, bara pratade.
Vad har ni gemensamt? Båda älskar att ligga och mysa, titta på film, festa och sånt.
Blev du kär i första ögonkastet? Både ja och nej. Det var mer spännande först, sen kom kärleken.
Har ni någon speciell låt? Vi har många låtar. Den jag alltid kopplar till oss är Silverstein - My Heroine. Den texten smsade han mig innan vi blev tillsammans, urgulligt.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, när allt har kännts fel. Och när han skulle åka till Grekland utan mig.
Har ni varit utomlands tillammans? Nej, men i sommar, då jävlar!
Vilket är ert bästa minne? Så många. Sommaren var så fin, Norrland och Popaganda.
Vem lagar bäst mat? Måste vara han, helt klart. Jag är inte bra alls.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ligger framför tv:n, myser, promenerar.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Inte så. 20 min högst.
Brukar ni bråka? Det händer, men om skitsaker. Kommer alltid över det direkt.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar om man är i skolan, annars ringer vi mest.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Åh. Armarna och ansiktet.
Brukar nån av er prata i sömnen? Han brukar faktiskt skratta i sömnen, hihi sötisen.
Skulle du kunna låta din kille åka utomlands utan dig? Om han måste så. Helst inte.
Hur ofta vill du träffa den du är tillsammans med? Hela tiden ungefär.
Vad heter "han" för dig just nu? Älskling, misse, lotionen, massa olika!
Hur går det med "han"? Underbart.
Älskar du "han"? Mest av allt.

Kommentarer
Postat av: däny

aaw :)

2010-03-29 @ 18:12:33
URL: http://endans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0