en tredjedel av den jag var går hem.

Det är sådär alldeles grönt ute och det blåser varma vindar.
Jag skippade sista lektionen för jag vet att jag ändå inte kommer göra något värt.
Har så mycket annat att tänka på just nu. Så mycket jobbiga tankar som snurrar omkring i huvet som jag egentligen bara vill glömma, orkar inte riktigt med.
Det känns bra att bara sitta, inte göra någonting. På sin höjd läser jag lite fina texter om kärlek som bara får mig att tänka ännu mer på dåliga saker.
Men just nu är det bara jag och dom gröna träden utanför fönstret, och lukten av sommar.
Inga läxor eller värdelösa tvprogram.
Så ska jag ha det några timmar till.
Sen återgå till det vanliga.
Lite till bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0