please please please

Det blir hemmakväll idag. Känns rätt fint att det hör till ovanligheten nuförtiden. Inte som andra delen av året då helgerna är allt man har och man tar vara på dom två kvällarna till tusen. Nu är varje dag som en endaste lång helg, därför är det skönt att bryta av lite med en softarkväll. Det är verkligen inte ofta jag tar tid för mig själv, det är så mycket annat som måste göras. Dagarna går fort fast man är ledig, det borde vara tvärtom.

Jag åkte dock ut till Nockeby en sväng för att träffa gänget en sista gång innan vi åker iväg. Dom är rätt bra alltså. Idag var faktiskt en helt perfekt sommarkväll, det var ljummet och luktade blommor överallt.

Lyssnar just nu på Shout Out Louds, och jag vill se dom på Popaganda. Dit ska man väl kunna ta sig iår, favorit i repris så att säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0